Zijn de prijzen inclusief BTW?
Alle prijzen op onze website zijn inclusief btw.

Kan ik mijn spaarpunten ook gebruiken in combinatie met een actiecode?
Het is niet mogelijk om in één bestelling zowel spaarpunten en een actiecode te gebruiken.

Hoe weet ik of mijn bestelling geplaatst is?
Zodra uw bestelling is afgerond ontvangt u automatisch een email met alle bestel- en betaalgegevens. Op dat moment weet u dat uw bestelling goed bij ons is aangekomen.

Kan ik mijn bestelling annuleren?
U kunt uw bestelling, met uitzondering van gepersonaliseerde artikelen annuleren door een email met uw bestelnummer te sturen naar [email protected] Graag vernemen we dan de reden van uw annulering.

Ik heb een product op mijn wensenlijstje staan maar ik kan deze niet meer bestellen.
Het assortiment wijzigt regelmatig en het kan zo zijn dat het product niet meer in het assortiment zit. Indien u ons een mail stuurt met uw gewenste product, dan zullen wij voor u proberen deze alsnog te bestellen.

Hoe weet ik of een product op voorraad is?
Op onze site staat bij elk artikel aangegeven of deze op voorraad is. Als een product niet op voorraad is, dan dient u rekening te houden met een levertijd van circa 2 weken. Deze voorraadindicatie is wel een momentopname. Het kan zijn dat er tussentijds wijzigingen plaatsvinden, waardoor het mogelijk kan zijn dat uw bestelling toch niet direct geleverd kan worden. U krijgt hier dan uiteraard bericht over.

Hoe zit het met de verzendkosten?
Voor het verzendklaar maken, controleren en verzenden van uw bestelling betaalt u € 4.95 verzendkosten. Mocht uw bestelling in meerdere delen geleverd worden, dan betaalt Alles voor je huwelijk de extra verzendkosten. U hoeft dus niet te betalen voor nalevering.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Wij streven er naar om uw bestelling binnen 48 uur na ontvangst van de betaling te verzenden. Dit geldt uiteraard voor voorradige producten.

Hoe kan ik mijn artikel retourneren of ruilen?
Gepersonaliseerde artikelen, etenswaren en oorbellen kunnen i.v.m. hygiëne niet geruild of geretourneerd worden. De overige producten, tenzij anders vermeld op onze website, kunt u ruilen of retourneren. U heeft een zichttermijn van 14 dagen. Als deze termijn voorbij is, heeft u de producten definitief gekocht. Binnen deze termijn kunt u de producten in de originele verpakking, voor zover redelijkerwijs mogelijk, gefrankeerd naar ons terugsturen. Indien u wilt ruilen of retourneren dient u dit door te geven via ons retourformulier. Mocht u het product retourneren dan graag uw bankgegevens noteren zodat wij de terugstorting in orde kunnen maken. De kosten worden binnen de wettelijke termijn van 30 dagen naar u teruggestort. Wij streven er echter naar om dit binnen 2 weken na ontvangst van uw retourzending gerealiseerd te hebben. De kosten van de retourzending zijn voor uw eigen rekening. Ons retouradres is: Danta’s Import, Leusdenhof 24, 1108 CR Amsterdam.

Kan ik ook via de e-mail of telefoon bestellen?
U kunt uw bestelling ook telefonisch doorgeven via het telefoonnummer 020-7727867. Een van onze medewerkers noteert dan uw bestelling en uw gegevens. Vervolgens ontvangt u een e-mail of het door u opgegeven e-mail adres met daarin alle bestel- en betaalgegevens. U kunt ook een e-mail sturen naar [email protected] met daarin de opgaaf van de producten die u wenst te bestellen en uw gegevens voor de afhandeling en verzending.