Leusdenhof 24 , 1108CR Amsterdam,
Tel +31 20 77 27 867.
KvK: 34168455
BTW nr: NL.8210.39.969.B01

meest gestelde vragen

Hoe weet ik of mijn bestelling geplaatst is?

Zodra uw bestelling is afgerond ontvangt u automatisch een email met alle bestel- en betaalgegevens. Op dat moment weet u dat uw bestelling goed bij ons is aangekomen.

Hoe zit het met de verzendkosten?

Voor het verzendklaar maken, controleren en verzenden van uw bestelling betaalt u € 4.95 verzendkosten. Mocht uw bestelling in meerdere delen geleverd worden, dan betaalt Alles voor je huwelijk de extra verzendkosten. U hoeft dus niet te betalen voor nalevering.

Hoe weet ik of een product op voorraad is?

Op onze site staat bij elk artikel aangegeven of deze op voorraad is. Als een product niet op voorraad is, dan dient u rekening te houden met een levertijd van circa 2 weken. Deze voorraadindicatie is wel een momentopname. Het kan zijn dat er tussentijds wijzigingen plaatsvinden, waardoor het mogelijk kan zijn dat uw bestelling toch niet direct geleverd kan worden. U krijgt hier dan uiteraard bericht over.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wij streven er naar om uw bestelling binnen 48 uur na ontvangst van de betaling te verzenden. Dit geldt uiteraard voor voorradige producten.

Zijn de prijzen inclusief BTW?

Alle prijzen op onze website zijn inclusief btw.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Hoewel wij onze producten selecteren op kwaliteit en uw bestelling zorgvuldig verpakken kan het voorkomen dat u een verkeerd of een defect product ontvangt. In dit geval kunt u uw bestelling binnen de zichttermijn van 14 dagen retourneren.

Kan ik ook via de e-mail of telefoon bestellen?

U kunt uw bestelling ook telefonisch doorgeven via het telefoonnummer 020-7727867. Een van onze medewerkers noteert dan uw bestelling en uw gegevens. Vervolgens ontvangt u een e-mail of het door u opgegeven e-mail adres met daarin alle bestel- en betaalgegevens. U kunt ook een e-mail sturen naar klantenservice@allesvoorjehuwelijk.nl met daarin de opgaaf van de producten die u wenst te bestellen en uw gegevens voor de afhandeling en verzending.

Ik heb een product op mijn wensenlijstje staan maar ik kan deze niet meer bestellen.

Het assortiment wijzigt regelmatig en het kan zo zijn dat het product niet meer in het assortiment zit. Indien u ons een mail stuurt met uw gewenste product, dan zullen wij voor u proberen deze alsnog te bestellen.

Stuur ons een bericht