Gepersonaliseerde Rose Gold Hen Night Giant Photo Frame

Oorspronkelijke prijs was: € 6.99.Huidige prijs is: € 3.00.
Ah, de vrijgezellenavond! De avond waarop het allemaal draait om het vieren van die speciale vriendin of familielid die op

TEAM BRIDE rozet badge

 3.50
Laat het feest beginnen! Het is tijd om je Team Bride te verzamelen en de festiviteiten te laten beginnen! Zorg

Willy Rietjes Rose Gold

Oorspronkelijke prijs was: € 2.50.Huidige prijs is: € 1.00.
Als je op zoek bent naar leuke decoratie om je vrijgezellenavond compleet te maken, kijk dan niet verder dan Willy

Bride Tribe Rietjes

Oorspronkelijke prijs was: € 2.50.Huidige prijs is: € 1.00.
Niets maakt een vrijgezellenfeest leuker dan een paar goede rietjes en geweldige vibes! De Bride Tribe Rietjes zijn hier om

Bride to Be Badge

 1.95
Maak je klaar om die bruidsvibes te rocken! Onze Bride to Be Badge is je enkele reis naar vrijgezellenfeest succes.

Waarschuwingstape – Hen Party!

Oorspronkelijke prijs was: € 1.75.Huidige prijs is: € 1.00.
Dames, het is tijd om te feesten! Houd alle jongens weg met Waarschuwingstape – Hen Party! Of je nu een

Willy Fluitje

 1.75
Wil je je volgende vrijgezellenfeest of avond in de stad oppeppen? Nou, het Willy Fluitje kan daar voor zorgen! Dit

Een vrijgezellenfeest organiseren is altijd een feest. Of het nu je vriendin, zus of ooit zelfs jezelf is die gaat trouwen, een wilde en roekeloze laatste avond uit als vrijgezelle dame is essentieel. Maar om ervoor te zorgen dat het de avond van haar dromen wordt, is goede planning en organisatie nodig… en veel glitter en plezier!

Alle vrijgezellenfeest benodigdheden

Bij het organiseren van een vrijgezellenfeest is er geen tekort aan spullen die je moet kopen om het perfect te maken. Van rozetten voor de aanstaande bruid en haar bruidsmeisje tot confetti ballonnen en funky papieren borden, de lijst is bijna eindeloos. Maar winkelen hoeft niet ontmoedigend te zijn met een gids als deze – laten we beginnen!

Bride-to-Be Sjerpen & Accessoires

Een stijlvolle sjerp voor de bruid is onmisbaar voor elk vrijgezellenfeest. Het onderscheidt haar van de massa zodat ze schittert op elke dansvloer, plus signalen dat ze na dit huwelijksspel op het punt staat de knoop door te hakken met haar Mr Right! En vergeet ook de leden van haar entourage niet – sjerpen voor bruidsmeisjes en bruidsjonkers laten iedereen zien wiens bruiloft het is (hint: die van haar!).

Funky tafelgerei en decoraties

Het leukste aan het organiseren van een vrijgezellenfeest? De decoraties! Subtiliteit is hier niet nodig – denk aan kleurrijke banners boven de deuren, heliumballonnen overal waar je kijkt, papieren borden en bekers met grappige teksten! Als je eenmaal al deze benodigdheden hebt, voelt het alsof iemand anders de perfecte ladies night out al heeft gepland 😉

Geschenken & traktaties voor haar entourage

Na het verzorgen van je vriendin / zus / jezelf (wie dan ook toevallig die knoop doorhakt) laten we onze andere meiden niet vergeten. Iedereen houdt van een onverwachte traktatie af en toe – wat dacht je van veel zoete kettingen voor je bruidsmeisje squad of stinkende kaarsen voor homebodies? Welke cadeautjes ze ook mooier vinden, het is elke cent waard!

Let’s Get This Partaay Started!!!

Last but not least – iemand drank? Drank voor verschillende smaken is van het grootste belang – ambachtelijk bier voor bierliefhebbers, champagne voor diva’s en schattige likeuren voor verlegen dames… plus alles wat je maar kunt bedenken! Zelfs mocktails kunnen veel smaakalternatieven bieden tegen weinig of geen kosten – maak enkele geweldige recepten die gegarandeerd iedereen tot in de vroege uurtjes zullen plezieren!